VĂ„rvĂ€der đŸ˜Žâ˜€ïž

Varit nĂ„gra hĂ€rliga dagar nu 😀! Blivit massa lĂ„ngpromenader, spĂ„r o Spade och jag har cyklat en gĂ„ng och de gilla han 👍! 

Massa skoj pĂ„ gĂ„ng hoppas kunna fĂ„ till allt bara. Snart ska jag dra igĂ„ng med viltspĂ„ren med Diza och börja trĂ€na inför en cup 😀! Barran fĂ„r nog fortsĂ€tta med bruksspĂ„ren för de gillar hon mest. 

Invigt grillsĂ€songen Ă„h shit sĂ„ gott de va min bror kan detta med mat 😀! Blir mamma glad att hon har lyckats med en av oss iaf 😂! Jag tycker de Ă€r sĂ„ trĂ„kigt men jag kan vĂ€l om jag vill 😝! 

Nu Ă€r all jakt med löshund för denna sĂ€song slut sĂ„ nu Ă€r det bara att rĂ€kna ner till 1 aug 😝! DĂ„ drar de igĂ„ng igen iaf med grytjakten 👍! 

KĂ€nns lite konstigt vad ska man göra alla lediga dagar nu 😝! VĂ€ntar pĂ„ de nya selarna sen ska vi börja jogga o cykla ordentligt 😀! Har kört lite intervaller hittills för Ă€r fortfarande lite isigt pĂ„ sina stĂ€llen. Men snart sĂ„ Ă€r de ocksĂ„ borta! 

Kingen kom pĂ„ en andra plats idag och sĂ€nkte rekordet igen 👍! Va inte in och sĂ„g de sjĂ€lv för har lyckats fĂ„ magsjukan men förhoppningsvis Ă€r de över pĂ„ ett par dar 👍! Tack för de mamma 😝!
 
Försöka sova lite kanske och hoppas pĂ„ en bĂ€ttre dag imorrn 😀! 










I lördags Ă„kte de pĂ„ smink o lite finare klĂ€der va nog nyĂ„r sist som jag "klĂ€dde upp mig" o sminka mig! Haha men snart fĂ„r de bli en svĂ€ng om pĂ„ nĂ„t dansgolv för har inte varit ut sen augusti/september nĂ„n gĂ„ng 😀! 

Hade gott o sov gott 😘😘 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0