Ny mÄnad!

Nu Ă€r nĂ€tterna riktigt ljusa! Blir aldrig riktigt mörkt och de gillar jag 😝! Skulle va skönt om de kan bli lite finare dagar samtidigt som vĂ€dret nu har varit gött nĂ€r de gĂ€ller att trĂ€na hundarna.
Men nu vill jag ha lite sol o vĂ€rme sĂ„ man kan sola, bada och Ă„ka BÅT đŸ˜Žâ˜€ïž!

Idag var jag domarskrivare pĂ„ klubben det var riktigt kul och lĂ€rorikt! SĂ„ nu Ă€r jag taggad igen! MĂ„ste bara fĂ„ till fotgĂ„endet och lĂ€ggandet! 

SpĂ„randet gĂ„r sakta men sĂ€kert framĂ„t med Spade. Han har svĂ„rt om de Ă€r för mkt viltstörning men de Ă€r bara att trĂ€na vidare. Jaktsugen Ă€r han iaf! Men nu nĂ€rmar det sig sakta men sĂ€kert 😀👍! 

Diza tuffar pĂ„ som vanligt men mĂ„ste börja trĂ€na elitspĂ„r (viltspĂ„r) ifall vi kommer med pĂ„ nĂ„n av de andra cuperna. 

Men för tillfĂ€llet sĂ„ Ă€r jag sĂ„ trött hela tiden sĂ„ har svĂ„rt att hitta motivationen till allt. NĂ€r jag Ă€r ledig sĂ„ sover jag bort halva dagarna och sĂ„ blir jag pĂ„ gör dĂ„ligt humör sen 😂. Men de vĂ€nder nog snart förhoppningsvis 😀! Inte bara att gĂ„ och lĂ€gga sig nĂ€r de Ă€r sĂ„ ljust.

NĂ€r jag vila förut sĂ„ va vovvarna sĂ„ Goa! Diza lĂ„g framför, Barran bakom och Spade i knĂ€vecken ❀! Vet inte vad jag skulle göra utan dom! MĂ„nga tycker man Ă€r halv störd och att de Ă€r mkt hund men för mig Ă€r dom allt. Och ibland fĂ„r jag frĂ„gan blir du inte lĂ„st? Jo de Ă€r klart att man blir men jag skulle heller aldrig vĂ€lja bort dom! Dom Ă€r med mig nĂ€stan överallt! Och jag fĂ„r prioritera lite ibland men de Ă€r vĂ€rt alltihop! 

Nu blir de nĂ„gra nĂ€tter pĂ„ jobbet igen! Till veckan ser de ut att bli bĂ€ttre vĂ€der đŸ˜Žâ˜€ïžđŸ˜Ž!! Hoppas hoppas sĂ„ man kan sola lite 😎! 

Hade gott! 

HĂ€r kommer lite bilder 😀 





I nĂ€sta nr kommer mitt reportage med frĂ„n bockjakten i fjol 🙈! 


Förra helgen var jag och Cathrin ute och de va riktigt kul och vi va lite överallt 😀! TrĂ€ffade massa kĂ€nt folk ute sĂ„ de va riktigt kul 😀! 







Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0