Dags för en förĂ€ndring 👊

Blir galen kĂ€nns som man Ă€r fast i ett snurr. MĂ„ste bryta detta och se till att vĂ„ga kasta mig ur detta. Jag och Maria va ute pĂ„ en lĂ„ngtur förut i stan och bara tjata om allt och inget. SĂ„ skönt och vĂ€lbehövligt ❀!  

MĂ„tt konstant illa i en mĂ„nad men som jag misstĂ€nkte sĂ„ Ă€r magkatarren tillbaka. Tycker inte jag fĂ„r ett skit gjort fast jag vet jag gör massa saker. Orken och energin Ă€r inte dĂ€r jag Ă€r van och kĂ€nner mig allmĂ€nt osocial. Men va med massa folk och mĂ„ illa Ă€r ingen hitt. Men nu blir de ljusare o ljusare sĂ„ snart vĂ€nder de nog fĂ„r jag hoppas 😀! Har jobbar rĂ€tt mkt nu ett par veckor sĂ„ Ă€r nog mest att jag Ă€r lite sliten. 

Köpte skidor nyligen sĂ„ jag har kört med Diza o Spade jĂ€drar va kul de Ă€r 😀! Har dock dragit mig ett antal gĂ„nger, har inget bra stopp kommando 😂! SĂ„ vi kör pĂ„ "textilbromsen" 😂! Blir en tur pĂ„ fredag igen 👍! Hundarna Ă€lskar de. 


Det har blivit en hel del skogspromenader 😀! Pulsa i snö Ă€r ingen lek alla gĂ„nger men bra trĂ€ning iaf 😀. 





Till helgen Ă€r jag ledig sĂ„ dĂ„ blir de ev rally pĂ„ lördag el med och kika pĂ„ en utstĂ€llning 😀! Se om de blir en tur till FĂ€rjestad imorrn och se nĂ€r de drar igĂ„ng rallyt 😀. 

NĂ€ vĂ„ga bryta gamla vanor, vĂ„ga prova nya grejer och sluta tĂ€nka sĂ„ mkt, de ska jag försöka köra pĂ„ nu 😀! Har lite grejer pĂ„ gĂ„ng fĂ„r se hur allt gĂ„r 😀. Men de Ă€r alltid "tĂ€nk om" som Ă€r med och förstör allt 😝. Men nu har jag varit "feg" o "bekvĂ€m i gamla vanor" sĂ„ dags att Ă€ndra pĂ„ detta 😀. 

Hade gott 😀


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0