Underbart vĂ€der đŸ˜Žâ˜€ïž

IgĂ„r va en dag som började med kaos men ordnade upp sig efter en timme 😂! Laddnings sladden till telefon sluta fungera och plĂ„nboken borta! 
Efter mkt om och men sĂ„ hitta jag plĂ„nboken i bilen och sen blev de en tur till Jula och fixa en ny sladd 👍! Pratade Ă€ven med Telia sĂ„ de skulle dra av 200 kr nĂ€sta mĂ„nad! Och sĂ„ skulle jag Ă„ka in och fĂ„ en ny 👍! Och förhoppningsvis sĂ„ kommer de ett paket dĂ€rifrĂ„n pĂ„ fredag 😀👏! Annars kommer de pĂ„ mĂ„ndag! Sen Ă€r mina nĂ€tter rĂ€ddade😂!
Efter de blev de en tur förbi mammas jobb och blev bjuden pĂ„ mat dĂ€r! 
Sen Ă„kte jag vidare till stugan och hĂ€lsa pĂ„ mormor o morfar 💕! 
Jag och morfar invigde sommaren (lite tidigt Ă€n men Ă€ndĂ„) och Ă„kte bĂ„t 😀! Spade fick Ă„ka med och han Ă€lska de! 




En bild pĂ„ mina fyra hjĂ€rtan 😍! De va dock inte sĂ„ samarbetsvilliga 😀!

Efter de blev de hem en svÀng och sen spÄrskogen. Henrik hade varit snÀll och lagt spÄr till Diza och Barran i mÄndags kvÀll som de fick gÄ igÄr kvÀll. De fixa de bra men man mÀrker att vovvarna inte Àr vana denna vÀrme.
Efter det Ă„kte jag till stallet och fixa dĂ€r. Tog ut bĂ€dden i boxen nu. Kom hem runt 22, man vill ju verkligen inte va inne nu 😀. Klippte Ă€ven lite klor pĂ„ nĂ„gra hundar efter vĂ€gen.

Idag sĂ„ kom Maria och hĂ€lsade pĂ„ sĂ„ vi gick ca 6,5 km och man kunde gĂ„ i bara kortĂ€rmat👍. Och sĂ„ sĂ„g vi Ă„rets första huggorm đŸ˜«! Äckeldjur! 
Sen satt vi och prata om allt möjligt! SĂ„ vĂ€lbehövligt! SĂ„ nu kĂ€nner man sig lite lĂ€ttare igen nĂ€r man har fĂ„tt ur sig massa 😝!
 
Blev ett lydnads pass nu pĂ„ kvĂ€llen och vovvarna gick bra. Spade fick prova springa fint med utstĂ€llningskopplet 😀. Han var jĂ€tte duktig! Ska bara trĂ€na lite mer pĂ„ att stĂ„ pĂ„ bord. 
Diza va jĂ€tte fin, gjorde lite olika moment frĂ„n lydnaden 😀! FĂ„r vi bara till lĂ€ggandet o fotgĂ„endet nu sĂ„ Ă€r en start inte allt för lĂ„ngt bort 😀!

Nu ska de fĂ„ vila ifrĂ„n allt va trĂ€ning Ă€r resten av veckan iaf Diza sĂ„ hon Ă€r pigg pĂ„ lördag. För de har varit lite slöare nu nĂ€r vĂ€rmen kom. De slockna sĂ„ fort vi kom in förut och Spade gick raka vĂ€gen in och la sig i sin bur. Han kom inte fram förens de blev kvĂ€llsmat. 

Nu blir de att pimpla kaffe 😀! Precis gĂ„tt pĂ„ och börjat jobba. TvĂ„ nĂ€tter nu sen Ă€r jag ledig fram tills pĂ„ mĂ„ndag 😀! 

Hade gott!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0