Underbar helg đŸ˜Žâ˜€ïž

I fredags blev det en dag i skogen med viltspĂ„r, promenad, fika och massa töl 😀! Alla vovvarna skötte sig sĂ„ bra 😀! 

Först ut va "tyskarna", bĂ„da gjorde de bra! 



De Ă€r bĂ€st att gömma klöven sĂ„ ingen annan tar den 😂!






Ulrika spĂ„rade med Barran 😀! Det gick super! Och va nyttigt det Ă€r att gĂ„ bakom och inte hĂ„lla i linan man ser sĂ„ mkt andra smĂ„ saker som man inte tĂ€nker pĂ„ annars. Har ju alltid sagt att jag inte kan lĂ€sa Barran i alla situationer, dĂ€rför jag inte tar henne pĂ„ eftersök. Men nu kunde jag lĂ€sa henne rakt av 😀! Lite frĂ€nt faktiskt. 


Vilja fick kĂ€mpa lite men fixa de bra 😀! Gizzmo har jag ingen bild pĂ„. Jag gick med honom och han va jĂ€tte duktig 😀! 


Buster jobba pĂ„ bra! Lite störningar i början bara! Plus att han lyckades hitta bajs frĂ„n en tvĂ„bent som smaka smaskens 😝! BlÀÀÀÀ! 


Diza spĂ„ra bra! Markera en av tvĂ„ legor. Men blĂ„ste bra frĂ„n sjön sĂ„ spĂ„ret vart viktigare Ă€n att stanna o markera andra legan. Hon va Ă€ven tvungen att springa ut i vattnet en snabbis nĂ€r vi var klara 😀!




Spade o Gizzmo banga inte heller! De fĂ„r man ha linor pĂ„ för att fĂ„ upp ur vattnet 😂! Galningar! 

I lördags sĂ„ hĂ€lsa jag pĂ„ Kingen en svĂ€ng och idag vann han med Emma bakom 😀! Andra starten för de tvĂ„ tillsammans och han gick upp i spets i starten sen lĂ„g han dĂ€r hela vĂ€gen 😀! Snyggt kört av Emma ocksĂ„! Riktigt kul! Plus att han hade krafter kvar! 


Provade hĂ„rda spĂ„r ocksĂ„. De va en utmaning. 

IgĂ„r kvĂ€ll blev de lite dans i ordenshuset till Selex 😀! Är faktiskt riktigt kul att bugga! SĂ„ de vart en lyckad kvĂ€ll med trevligt folk 😀!

Har Ă€ven hunnit med lite valpmys 😍! De Ă€r tvĂ„ som jag Ă€r lite extra kĂ€ra i 😍! 




Underbara smĂ„ rackare 😀! Nu börjar tĂ€nderna komma med och de kĂ€nns 😀!

Avslutar en hĂ€rlig helg med en jobbnatt 😀! SĂ„ i natt blir one tree hill och en termos med kaffe 👍! 

Till veckan blir de lite lugnare. Ska göra ett lĂ€tt spĂ„r i början pĂ„ veckan till Diza, sen ska vi ladda för KMet pĂ„ lördag 😀! 

Imorrn blir de LASA kursen igen 😀. Se vad vi ska hitta pĂ„ för skoj imorrn. 

NĂ€ kaffe nĂ€sta och lite film! Sov gott ni som kan 😝!

Hade gott! 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0