Ny vecka pÄ ingÄng!

Blev inte mkt mer Ă€n jobb förra veckan för fy vad knepig jag kĂ€nde mig! Orka inte ett skit, ville inget göra, allt va jobbigt och i fredags nĂ€r jag kom hem frĂ„n jobbet sĂ„ bara grina jag Ă„t allt och inget! La mig pĂ„ soffan och dĂ€r lĂ„g jag! Åkte upp till mamma och pappa och Ă„t lite mat pĂ„ kvĂ€llen och sen körde ivĂ€g lite fulla mĂ€nniskor. Gick och la mig innan 12.
LÄg hela dagen igÄr med men vi 18 hoppa jag in i duschen och Äkte sen hem till brorsan!

Idag kĂ€nns de bĂ€ttre 😀! KĂ€nns som energi förrĂ„det har byggts upp lite igen!

I torsdags trÀna jag lite rallylydnad iaf och Barran gick super! För att inte har trÀnat pÄ ett tag. Diza Àr mer lite av och pÄ. De var vÀldigt varmt och hon tycker det Àr lite jobbigt. Funderar Àven pÄ om hon Àr inne i en ny "fas" nu igen!? Hon Àr lite ofokuserad och allmÀnt "fladdrig". Efter det blev det simtrÀning, inte sÄ populÀrt men sÄ jÀvla bra trÀning!

Har Àven anmÀlt till en utstÀllning till sÄ nu har vi 3 som vÀntar i juli!

Nu ska jag försöka sova lite och hoppas vakna nĂ„gorlunda i tid sĂ„ det inte Ă€r sĂ„ varmt ute. Och hoppas att energin finns kvar sĂ„ att jag kan ta med vovvarna pĂ„ en jogging tur 😀! Se om de va en engĂ„ngsgrej sist eller om de gĂ„r igen!

Efter det fĂ„r de gĂ€rna bli fint och varmt 😀! Blir de fint vĂ€der blir de nog en tripp till stugan och sola och kanske bada lite! Sen pĂ„ eftermiddan/kvĂ€llen fĂ„r de gĂ€rna bli lite svalare igen sĂ„ blir de ett trĂ€ningspass med vovvarna 😀!

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0