Ny vecka igen :)

I helgen har de inte blivit sÄ mkt mer Àn massa jobb. Har inte mÄtt sÄ bra och sÄ har jag hjÀlpt en kompis att flytta lite saker.
Hon har varit en Àngel, hon har hjÀlpt mig med hundarna sÄ de har fÄtt minst en lÄngpromenad om dagen!

Idag efter jobbet stanna jag till och la tvÄ korta spÄr tills imorrn som Max ska fÄ gÄ. Och Ulle har varit gullig och lagt 2 till mina! Diza fÄr ett "tÀvlings spÄr", Barran fÄr ett kortare med alla svÄrigheter i för hon fick kÀmpa sÄ sist! Se hur de gÄr imorrn!

Blir nog lite trÀning framÄt kvÀllen i stan med Maria :)! Blir vÀl lite rallylydnad eller fortsÀtta lite med momenten i vanlig lydnad. Ska bli kul, va lÀnge sedan jag sÄg henne förutom en snabbis idag!

Nu ska jag se klart en film och sen hoppa i sÀng!

Hade gott!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0