Nu blir de trÀning för hela slanten denna vecka!!!

Till helgen Àr de dags för staffe specialen i GrÀnna! UtstÀllningen Àr officiell och de Àr 353 staffar med!!!!! Sjukt!! Diza ska gÄ i junior och dÀr Àr de 38 hanar och 46 tikar! Bara hoppas att domarn vill ha en nÀttare hund om vi ska ha nÄn chans!
SÄ nu blir de stÄ trÀning varje dag denna vecka (glömmer ju bort att trÀna sÄnt)!

PÄ söndag ska bÄde Diza och Barran gÄ rallylydnaden. Som tur Àr sÄ Àr de bara inofficiellt och klubbmÀsterskap. De kommer blanda skyltar frÄn nybörjarklass och fortsÀttningsklass. Skrev ut de skyltarna idag och trÀna de olika momenten fritt. Och snurren fÄr jag nÀstan köra varje dag med. Ska försöka vara pÄ olika platser och nu nÀr jag har trÀnat sÄ har jag kört utan koppel men fÄr nog trÀna lite med koppel med för vÄgar inte chansa att ha de lösa. DÄ ska vÀl Diza leka med allt och alla ha ha. 24 st Àr vi som startar och Diza har start nr 4 och Barran 21.

SÄ imorrn blir de dubbla pass och tvÀtta och börja fundera pÄ vad jag ska ha med för klÀder. Och börja planera veckan och saker som ska med! Skulle vilja upp till grusgropen i början av veckan nu sÄ de fÄr springa av sig ordentligt. SÄ blir det bad och kloklippning pÄ torsdag!

ErkÀnner att de Àr med blandade kÀnslor jag Äker pÄ detta men vet ju nÄgra som kommer va dÀr iaf.

Hade gott!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0