Jippie

Idag efter jobbet styrde jag mot skogen till spÄren vi la dÀr igÄr efter jobbet.

Började med Diza och hon gick som en dröm 😀😀😀! Hon hade en rejĂ€l störning i slutet men hon kolla nĂ„n sekund sen va hon tillbaka till spĂ„ret! Kan inte hitta nĂ„t fel över huvudtaget idag 😃!
NÀsta vecka ska hon fÄ ett "tÀvlingsspÄr" och sÄ blir de kanske snart dags för ett prov för hennes del!

Barran fick verkligen jobba idag! Hon fick ett "tĂ€vlingsspĂ„r" med massa störning i. Det hade nĂ€mligen gĂ„tt 2 och röjt precis dĂ€r spĂ„ret var! Hon kolla av pĂ„ vissa stĂ€llen, men slĂ€ppte av sig sjĂ€lv och spĂ„ra pĂ„. Hon jobba riktigt bra och hade grejat det om det va ett prov! Men hon fĂ„r ett kort nĂ€sta vecka med lite bus i! Sen blir de ev prov för hennes del 😃!

Maria va gullig och hade ut dom pĂ„ en lĂ€ngre svĂ€ng i förmiddags och sen fick de spĂ„ra 😃! Blev Ă€ven en hel del bus sĂ„ de Ă€r tvĂ„ som sover gott nu och jag ska snart göra de samma! Imorrn blir de en lugn dag med lite studentfirande 😀!

Jobbhelg pÄ ingÄng sÄ blir en lugn helg, ska försöka trÀna lite positioner i rallylydnaden sÄ "front" osv sitter lite bÀttre! De kan jag köra vart jag vill utan skyltar!

Nej nu stÄr öga i kors! Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0