HÄrdtrÀning nu!!

TvĂ„ och en halv vecka kvar till GrĂ€nna. Åker pĂ„ fredag, skönt att va pĂ„ plats. Lördag blir de utstĂ€llning för Dizas del och pĂ„ söndag gĂ„r bĂ„da rallylydnaden. De kommer ta skyltar frĂ„n nybörjarklassen och fortsĂ€ttningsklassen sĂ„ blir att trĂ€na in 15 nya skyltar nu. Vi prova snurr förut i köket och de gjorde de bĂ„da tvĂ„. Alltid nĂ„t!

AnmÀlde precis Diza till utstÀllningen i RansÀter. SÄ lite stÄ trÀning fÄr de bli framöver nu med. Plus spÄrandet pÄ de.

Nu Àr de bara att köra pÄ :)!! Ska försöka hitta nÄn mer utstÀllning att Äka pÄ. Synd att man inte har nÄn koll pÄ domare. Vissa vill ju ha de grövre (dÀr har inte vi nÄn chans) och sen finns ju de som vill ha lite mer "sportmodell" pÄ hund! FÄr försöka anstrÀnga mig lite kanske i utstÀllningsvÀrlden och försöka tycka de Àr lite roligt :P!

Nej försöka stÀda lite och ladda för en kvÀll pÄ jobbet!

MĂ„ste skryta lite över mig sjĂ€lv ocksĂ„ va överlycklig imorse nĂ€r jag va ut pĂ„ morgonrundan och lyckades jogga minst 3 av 4,7 km 😃😃😎! BĂ„de jag och hundarna va chockade tror jag!

Hade gott!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0