Dags för spÄr!

Idag efter jobbet mötte jag upp Yvonne och Nina och la massa spÄr tills imorrn! Diza kommer fÄ ett lite lÀttare med nÄgra legor i!
Men nu börjar hon bli sig sjÀlv igen sÄ ska bli kul att se hur hon Àr imorrn!

Barran kommer fÄ ett öppenspÄr sÄ fÄr vi se hur hon grejar de! Gör hon de bra sÄ blir de ett super lÀtt spÄr sen blir de nog prov för hennes del, vi fÄr se! Trodde vÀl aldrig för ett Är sen att vi skulle va hÀr idag men shit jag har verkligen fÄtt en "ny" hund! Bara hoppas att de hÄller i sig!

Jag och Nina la Mio och Maxs spÄr, de ena blev riktigt kul och vÀldigt rolig skog!

Det Àr dags att anmÀla Diza till nÄgra utstÀllningar med! BÄda kommer fÄ gÄ rallylydnaden i GrÀnna pÄ specialen och Diza stÀller jag Àven ut!

Till veckan blir de att köra igÄng med hÄrdtrÀning igen!

Nu ska jag sova, upp tidigt imorrn igen och jobba sen vidare till skogen!

Hade gott!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0