Dag i skogen

I morse blev de en tripp till skogen och viltspÄr!
De Ă€r sjukt torrt i skogen nu och Diza fick ett "tĂ€vlings spĂ„r". Hon fixa rutan och starten bra. Hon kollar av lite vid gamla skogsvĂ€gar och stigar om spĂ„ret korsar de. Men vissa gĂ„nger kan man se att hon markerar att spĂ„ret gĂ„r rakt över men hon mĂ„ste Ă€ndĂ„ "kolla av". Men Ă€r jĂ€tte nöjd med henne! KĂ€nns som jag kan lĂ€sa av henne rĂ€tt bra nu vad hon grejar med 😊!

Barran fick slita lite med lite tuff terrÀng men hon fixar de och allt de andra med. Men hon greja lite i starten innan vi kom ivÀg ordentligt. Har börjat lita pÄ henne mer och mer och kan Àven lÀsa av henne bÀttre och bÀttre.

SĂ„ nĂ€sta vecka blir de 2 jĂ€tte lĂ€tta spĂ„r sen blir de prov för Barrans del 😀! De fĂ„r bĂ€ra eller brista mĂ„ste ju vĂ„ga prova! Och hon har mer koll Ă€n vad jag tror!

Efter skogen blev de en tur till sjön och simtrĂ€ning 😀!

NĂ€r jag kom hem blev de en stund i solen!

Nu blir de att ladda batterierna för jobb i tre dagar till sen Ă€r jag 3 ledig 😀!

PÄ torsdag blir de simtrÀning och rallylydnad som gÀller!

Hade gott!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0